tjohansson79

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Therese - 4 februari 2011 14:01

Nu har våran lilla firre fått bebisar,, herregud 7 har jag plockat in hittills o fler finns det =)... hmmmm överbeskyddande som man är så stoppar man dom i yngelkassen  fast dom är i yngelakvariet =)... vill ju inte att de större ynglena ska vara stygga mot dom!!!.. eller deras mamma hon ser ju lite lömsk ut! =)....

Funderar på o ta med Noah till avesta o köpa några malar som kan städa lite,, vi har ju tyvärr haft lite bortfall i akvariumet...

Snart kommer äntligen älsklingen hem,,, saknar honom sjukt mycket i veckorna då han ligger borta men ser ut som jag får ha honom hemma hela nästa vecka iaf...

han har pappaledigt tisdag o onsdag eftersom jag ska iväg med Frida...

Hon ska snart få åka iväg på en liten överaskning som är efterlängtad vill jag lova!,, lägger ut lite bilder senare i bloggen =)....

Idag tog vi flexbussen ner till bullerbyn och lekte lite... hmm gick rätt bra förutom att jag bara hade en enkelvagn UTAN luft i däcken eftersom den stått i typ ett år (dubbelvagnen var inlåst i bilen) o ett himla busväder..

Måste säga att jag beundrar de föräldrar som klarar sig utan bil o körkort!

Nu SKA jag iaf hålla reda på nycklarna i fortsättningen....

Idag ska vi förhoppningsvis äta gott o kolla på i rymden finns inga känslor o bara det slutar snöa så kanske Älsklingen låter mig sova också <3...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards