tjohansson79

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Therese - 3 februari 2011 13:39

Herregud vad tiden går undan,,, kommer nog aldrig förlika mig med tanken på att jag är över 30 =)... hmm eller jo kroppen brukar påminna mig om att jag blir äldre om jag råkar glömma det nån dag *S*....

Kolla här vad stor lillpojken har blivit,, Han är hela 10v idag <3

  Märks att dom klarar sig längre på ersättning o blir mättare,, iaf mina barn.. inatt sov han med bara två matvändor,, äter iof från mig på nätterna iaf =)....

kommer inte ens ihåg när det hände sist om det nu hänt överhuvudtaget..

MEN då behagade ju inte Neah sova längre än till 3,30 idag!!! så det blev inget vidare med sömnen iaf,, fick iaf slösova lite på förmiddagen =)...

Idag ska jag baka något med barnen hmmm får se vad det blir för smaskens..

Nu kom Noah o sa att han vill baka muffins med sylt,, haha får se hur jag löser det =)

En nyvaken Neah efter lunchvilan

 

Noah som slöar vid tv-n en stund efter dagis

 

Adidas som bara sitter o är den vackraste katten jag vet <3

 

Nej nu är det nog dags o sätta fart om vi ska få nåt gjort innan min lilla klängis vaknar till liv igen =).....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards