tjohansson79

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Therese - 2 februari 2011 17:41

Idag fick Noah äntligen gå till dagis o leka med alla kompisar =)....

Här har det varit en seg dag idag,, Npel har varit jätteklängig o inte alls velat ligga själv mer än två minuter typ vilket har resulterat i en rastlös Neah som ville ha sällskap o leka... Skulle åka till bullerbyn idag så dom fick leka lite men då har jag lyckats glömt mina nycklar i bilen o Tomas jobbar borta till fredag så jag står utan bil den här veckan då,,, klantigt!!!

Har iaf bokat flexbuss tills på fredag så vi kommer dit då =).... och naturligtvis är vagnen inlåst i bilen också =/....

Jag måste verkligen komma igång o göra något snart är såååå uttråkad av att bara gå här hemma!!! hoppas det blir vår snart så man kan vara ute mer eller att nån trevlig prick som vill ha sällskap på dagarna ramlar ner från himlen *s*...

Sitte ro klurar lite på om vi skulle ha möjlighet att åka till göteborg på utställningen i april o det hoppas jag verkligen... Skulle vara skönt o komma ut o att man samtidigt får kika på lite vackra katter blir ju i såna fall bara en bonus =)....

Hmmm är på väg att sluta amma också,,, känns väl som vanligt både och men han står sig bättre av ersättningen o det är inte praktiskt möjligt här hemma att han ska ligga vid bröstet hela dagarna som han vill =).... Visst hade jag bara haft honom så hade vi ju kunnat suttit ihop så men så är det ju inte...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards