tjohansson79

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Therese - 1 februari 2011 11:18

Hallå igen... nu lovar jag att skärpa mig med bloggandet!!! Kommer o komma inlägg varje dag i fortsättningen även om kanske inte alla är så innehållsrika =)...

Här är det segt med sjukdomar o trötta uttråkade barn...

Började förra fredagen när Frida kom hem och hennes kompis sov över,, på lördagen hade dom 40 graders feber,, kompisen hade över 40 o grät för att hon mådde så dåligt men ni ska inte tro att pappan masade sig hit o hämtade henne *arg*... Även om man inte kan åka själv så ser man väl till att någon annan gör det men icke!!

Tomas körde hem henne iaf stackarn...

Frida låg sen hela veckan dålig o sen var det resten av familjens tur,, Noah toppade också med över 40 graders feber, Tomas blev undertempad =),, jag fick ont i lederna (i vanlig ordning), Lotta feber o illamående, Neah ögoninflammation o Noel är toksnorig.... Så nätterna är väl sisådär o även dagarna..

Noah åt ordentligt med mat för första gången idag så förhoppningsvis släpper jag iväg honom till dagis för han har varit feberfri några dagar men sliten eftersom han inte ätit...

Tomas åkte till jobbet efter att ha kastat i sig värktabletter o jag mår väl oxå sisådär... De enda som är riktigt friska är Lotta o Frida =)....

Här är lite bilder från veckan som varit


Läxorna måste göras trots sjukdom o det var väl sådär populärt

  Men massa mys hanns också givetvis med =)

 

Sötnosen ligger o njuter av det tillfälliga lugnet

 

Adidas med en sovstil som ingen annan har

 

Såhär glad blir man av en ny blöja =)


Dagens frukost o självklart ville Noel vara med o se o lära

    

Och massa tid för pappamys fanns det hela veckan <3

 

Haha adidas poserar igen =)

  Och tar sig friheter!,, men det får man ibland   Brorsorna myser <3   Men man måste leka lite också för att orka vara inne och hemma så länge   Och spela lite så man fördriver tiden <3    

Ja men nu hoppas jag iaf att vi varit sjuka så det räcker för ett tag framöver...



Hmmm annars har det inte hänt så mycket här,, dom ska snart börja slå ut köket så vi får större och det är efterlängtat vill jag lova då det är väldigt trångt som det är nu.. Ska bli skönt att få lite nytt...


Just ja vi tog oss ork och åkte till örebro på kattutställning i lördags och kikade lite.. jösses vilka sötnosar det fanns där,, fyndade en stor kattbur och lite spray till adidas så han inte ska vara så statisk,, sen fick han lite mat och det oumbärliga pulvret för magen hahahhaha försäljarna kan dom!!! menmen vem vet det kanske kommer till användning tids nog.. Nu längtar jag tills adidas blir utställd,, är så nyfiken på hur det skulle gå för honom,, då jag tycker han är vackrast <3....

Han är inte så jätteglad över att åka bil men tänkte börja träna honom till våren iaf o sen fråga ägaren om jag får ställa ut han lite om nu inte hon gör det,, fast då vill jag med =)..

Lite mat på ikea avslutade vi dagen med o sen en sliten familj <3


Nej nu är det dags att spela lite med Noah medan Neah vilar lite middag...

kram på er sötnötar! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards