tjohansson79

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Jaha o nu då?!??!?

Av Therese - 21 november 2010 05:55

 


Idag är det iaf BF menmen ingenting händer.. vaknade inatt av sammandragningar som sedan bara som vanligt försvann.. jaja blir väl övertid denna gång oxå....

Bäddade bebissängen igår o ställde den bredvid min i hopp om att den skulle bli sugen o komma ut o ligga där o kika istället,, men icke!...

Lär gnälla lite om mina fogar som gett upp helt! sover inte många minuter i sträck känns det som innan jag får vända o vrida mig... känns som om jag skulle behöva lära mig o sitta o sova för o slippa den värsta smärtan =/.. menmen bara max 2v kvar nu iaf....

Annars har helgen varit lugn,,, har ätit tre-rätters middag 2 dagar i rad här hemma =).. inte helt fel.. förutom lammsteken igår,, har så svårt för lamm så nu får då Sambon äta upp resten av det....

Idag ska vi inviga Antons glassmaskin bara alla vaknat så jag inte väcker dom i onödan =)... lugnet på morgonen är så ljuvligt...

Tomas är o saltar han som vanligt tillsammans med en väldigt lycklig Oskar,, han har tjatat om o få åka med väldigt länge nu så det var skönt att det tajmade hyfsat för en gångs skull....

Noah vill då inte med,, han gillar inte alls lastbilar eller Tomas jobb överhuvudtaget,, det är nog för läskigt där =)....

Hade tänkt o ge mig in på o baka lite pepparkakor med barnen sen idag innan det bär av hemmöver till Lindesberg för dom igen...

Sen ska jag bara sitta o invänta den grymma ljuvliga smärtan!!!!!!!!

kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 februari 2011 18:49

Hej allihop nu var det nån dag sen jag lyckades få in ett inlägg... Här har det varit fullt upp som vanligt... Har iaf lyckats klämt in några vändor till borlänge o blir en till nästa vecka =).. bara skönt o få komma ut o shoppa lite... Sambon ha...

Av Therese - 9 februari 2011 07:20

Igår vart det en heldag i Falun... PÅ fm var jag med Frida sen kom Tomas o resten av barnaskaran upp så vi åt lunch i dalasalen och sen gick vi till Sportys Lekland... Det var rätt okey barnen hade jättekul o ville inte riktigt åka hem efter nån ti...

Av Therese - 6 februari 2011 07:26

Inatt har jag ärntligen fått sova.. Världens bästa sambo tog lillpojken igår så jag fick sova hela natten <3 Dock vaknade jag av gammal vana vid fyra o kunde inte riktigt somna om men låg iaf o slummrade tills kl 6 innan jag gick upp men fr mig är...

Av Therese - 4 februari 2011 14:01

Nu har våran lilla firre fått bebisar,, herregud 7 har jag plockat in hittills o fler finns det =)... hmmmm överbeskyddande som man är så stoppar man dom i yngelkassen  fast dom är i yngelakvariet =)... vill ju inte att de större ynglena ska vara sty...

Av Therese - 3 februari 2011 13:39

Herregud vad tiden går undan,,, kommer nog aldrig förlika mig med tanken på att jag är över 30 =)... hmm eller jo kroppen brukar påminna mig om att jag blir äldre om jag råkar glömma det nån dag *S*.... Kolla här vad stor lillpojken har blivit,, Ha...

Ovido - Quiz & Flashcards