tjohansson79

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Äntligen Fredag igen

Av Therese - 10 december 2010 06:30

Äntligen har det blivit fredag igen och det innebär ju att min underbara söta dotter kommer hem igen....  

Idag kommer jag nog inte vara jättepopulär då hon väntat en hel vecka på att få toast skagen till förrätt (har lovat henne det varje fredag hon kommer),, som hon är helt galen i... ett tag gav hon sig sjutton på att jag skulle göra det varje frukost till henne men där gick hon bet!! =)...

Men glömde igår att vi är bjudna på mat hem till mamsen idag så hon får då vänta tills imorgon med skagensmörgåsen vilket hon säkerligen inte köper... Får väl se hur det blir med det annars får jag väl rycka in o göra en sån smörgås som kvällsmacka till henne snäll som man är =)....

I helgen måste jag verkligen börja förbereda till julen o inte bara sitta och slöa eftersom Tomas börjar jobba på måndag,, dom har sina egna märkliga syner på hans jobb hur föräldradagar fungerar =)... Och troligtvis blir det jobb hela veckan för honom vilket innebär att även ligga borta så då blir jag då inkastad i min nya vardag med 3 små hemma,, ska iof bli kul och se hur jag grejjar det =) <3...

SKa bara få Noel att vara mer vaken på tider då en annan kan tänka sig att vara vaken med honom =)....

Satt igår iaf och höll på med lite julklappar och två av dom ska jag göra klar idag och hoppas på leverans innan jul....

Sen blir det till o göra julgodis och fundera på vad man ska ha på julbordet i år... Har bestämt mig för att inte ha så mycket olika men det har jag iof sagt varje år utan större resultat =)..

Sy upp lite gardiner och även sy till julduken måste jag göra idag,, har varit påväg hela veckan men sliten småbarnsmamma som man varit har det typ inte hänt något!!.. får bli ändring på det nu!!

Igår hade vi pappa Tommy här på besök och så fick vi träffa hans nya oxå eller ja dom har nog varit tillsammans ganska länge men jag har inte träffat henne förrän nu =),, det var riktigt trevligt =).... Lillpojken fick en jättesöt dress av dom....

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och sätta fart innan Noel vaknar o vill ha mat igen... ha en bra dag allihop..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 februari 2011 18:49

Hej allihop nu var det nån dag sen jag lyckades få in ett inlägg... Här har det varit fullt upp som vanligt... Har iaf lyckats klämt in några vändor till borlänge o blir en till nästa vecka =).. bara skönt o få komma ut o shoppa lite... Sambon ha...

Av Therese - 9 februari 2011 07:20

Igår vart det en heldag i Falun... PÅ fm var jag med Frida sen kom Tomas o resten av barnaskaran upp så vi åt lunch i dalasalen och sen gick vi till Sportys Lekland... Det var rätt okey barnen hade jättekul o ville inte riktigt åka hem efter nån ti...

Av Therese - 6 februari 2011 07:26

Inatt har jag ärntligen fått sova.. Världens bästa sambo tog lillpojken igår så jag fick sova hela natten <3 Dock vaknade jag av gammal vana vid fyra o kunde inte riktigt somna om men låg iaf o slummrade tills kl 6 innan jag gick upp men fr mig är...

Av Therese - 4 februari 2011 14:01

Nu har våran lilla firre fått bebisar,, herregud 7 har jag plockat in hittills o fler finns det =)... hmmmm överbeskyddande som man är så stoppar man dom i yngelkassen  fast dom är i yngelakvariet =)... vill ju inte att de större ynglena ska vara sty...

Av Therese - 3 februari 2011 13:39

Herregud vad tiden går undan,,, kommer nog aldrig förlika mig med tanken på att jag är över 30 =)... hmm eller jo kroppen brukar påminna mig om att jag blir äldre om jag råkar glömma det nån dag *S*.... Kolla här vad stor lillpojken har blivit,, Ha...

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards