tjohansson79

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Underbar natt!!

Av Therese - 6 februari 2011 07:26

Inatt har jag ärntligen fått sova.. Världens bästa sambo tog lillpojken igår så jag fick sova hela natten <3 Dock vaknade jag av gammal vana vid fyra o kunde inte riktigt somna om men låg iaf o slummrade tills kl 6 innan jag gick upp men fr mig är detta världens sovmorgon! o gör gärna om det nå¨n mer natt=)

Igår vart det trerätters igen o ni som känner mig vet ju garanterat vad förrätten blev,,, Toast skagen!! men för omväxlings skull hade vi röran i krustader istället o så här såg Neah ut när hon satt och mumsade i sig

  Hon äter verkligen allt man ger henne,, det ända jag vet att hon rynkat på näsan åt är oboy o Fanta,, men har hört från någonstans att barn inte borde dricka det så det är väl lika bra *S*....

Till varmrätt vart det också det stående med kyckling, klyftisar o vitlökssås...

Men vi har faktiskt ändrat efterrätten nuförtiden till mörk chokladpannacotta med hallongrädde.... såååå sjukt gott

Sen vart det lite Zelda spel som jag lånade av en kompis hmmm o beställde ett eget igår =) o sen kikade vi på I rymden finns inga känslor...

Den var klockren!! ska nog kolla på den igen idag när Frida kommer hem igen....

Just ja ni måste ju få se hur hon blev i håret när hon klippte sig,,, sååååå fin min älskade stora tjej...

 

Tiden rinner iväg verkligen,, nästa månad blir hon elva år...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer,, måste iaf dammsuga o skura av här o det brukar ju kunna ta ett tag... sen kanske jag ska spöa älsklingen i skippo innan han måste ut på vägarna igen....

Nej nu är det dags för lite Zelda igen innan knoddisen vaknar....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 februari 2011 18:49

Hej allihop nu var det nån dag sen jag lyckades få in ett inlägg... Här har det varit fullt upp som vanligt... Har iaf lyckats klämt in några vändor till borlänge o blir en till nästa vecka =).. bara skönt o få komma ut o shoppa lite... Sambon ha...

Av Therese - 9 februari 2011 07:20

Igår vart det en heldag i Falun... PÅ fm var jag med Frida sen kom Tomas o resten av barnaskaran upp så vi åt lunch i dalasalen och sen gick vi till Sportys Lekland... Det var rätt okey barnen hade jättekul o ville inte riktigt åka hem efter nån ti...

Av Therese - 4 februari 2011 14:01

Nu har våran lilla firre fått bebisar,, herregud 7 har jag plockat in hittills o fler finns det =)... hmmmm överbeskyddande som man är så stoppar man dom i yngelkassen  fast dom är i yngelakvariet =)... vill ju inte att de större ynglena ska vara sty...

Av Therese - 3 februari 2011 13:39

Herregud vad tiden går undan,,, kommer nog aldrig förlika mig med tanken på att jag är över 30 =)... hmm eller jo kroppen brukar påminna mig om att jag blir äldre om jag råkar glömma det nån dag *S*.... Kolla här vad stor lillpojken har blivit,, Ha...

Av Therese - 2 februari 2011 17:41

Idag fick Noah äntligen gå till dagis o leka med alla kompisar =).... Här har det varit en seg dag idag,, Npel har varit jätteklängig o inte alls velat ligga själv mer än två minuter typ vilket har resulterat i en rastlös Neah som ville ha sällskap...

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards