tjohansson79

Alla inlägg under november 2010

Av Therese - 4 november 2010 09:03

Haha ni kan ju knappast gissa vad jag sitter o lyssnar på,,,, Tomas Dileva!! hmmm kan väl skylla på en grym nervositet då jag insåg att det bara är 17 dagar kvar nu så jag inte riktigt vet vad jag sysslar med!!!

Slänger in lite nya kort på våra älskade barn o våran bonus lotta förstås =)...


                  

Idag blir det full fart för alla i vanlig ordning känns det som utom lilla Neah förstås som ska få spruta o antagligen feber då,,,, lillskruttan =/

Imorgon kommer förhoppningsvis Tomas hem igen,, ska bli skönt... det är tufft o vara tokstor o samtidigt göra ett bra höstlov för barnen men hittills tror jag iaf att vi fått ihop det ganska bra =)....

Här får ni ett nytaget kort på min kärlek också <3.....

 

Tänker inte lägga in nåt på mig själv förrän jag krympt iaf!! haha.....


Nej nu lär jag skynda mig så barnen inte blir sena o jag ska ju till barnmorskan också o Neah få sin spruta....

Ha en bra dag ute i det för en gångs skull fina vädret nu!!

Av Therese - 3 november 2010 09:03

Snart bär det iväg till Anna på kalas och på em blir det ishallen för nästan alla barnen iaf =).... Sitter o lyssnar på när Tomas, Noah och Frida spelar mario tillsammans,, kan ju säga att det går inte bra!! typ alla gråter o fräser =).... får nog dela upp dom o spela bara 2 i taget *s*....

Av Therese - 2 november 2010 08:06

Undrar hur man ska få barnen att förstå att det är jättemysigt med lugna mornar.... före 5 var första uppe o kom o väckte mig för att tv-n var trasig haha fick förklara att bompa inte startar så tidigt och att det var natt o då ska man sova!! lagomt till han lagt sig igen börjar bompa på hög volym eftersom jag glömde slå av tv-n.... Å upp for min lilla prins som en raket   ....

Vi övriga fick iaf sova till sju sen var det full fart... att titta på tv o mysa verkar inte riktigt finnas i mina barns värld iaf det ska vara fullt ös direkt med alla leksaker som låter illa,, det förrådet har ju fyllts på eftersom neah fyllt år!!!...

Jaja så är det o ha fler barn,, bara gilla läget... men ska nog tids nog få dom o uppskatta morgonens lugn =).....

Idag fortsätter det med rockskola o aktiviteter för de större...

Och inte helt otippat ska tomas o Lotta upp på stadsberget o fota barnen =)..... Är tveksamt om man kommer se Tomas utan kamera nu på ett tag *s*....

19 dagar kvar nu tills det är dags!!!! förlossningsångest till max,, men det får jag varje gång så ska inte tråka ut er med det..... Tänk om man bara kunde slippa den grymma smärtan så skulle allt kännas mycket bättre =)....

Av Therese - 1 november 2010 18:02

Den här månaden ska vi förhoppningsvis bli föräldrar då om inte knodden tänker tokstrejka inne i magen.....

Längtar lika mycket som alltid att se vad som gömmer sig där inne <3....

Här är höstlovet i full gång en hel del skjutsande på barn som ska åt oilka håll. Idag vart det pyssel o rockskola för dom större o nu är frida på innebandyträning.... Är så kul o se att hon hittat något hon verkligen verkar tycka om att göra....

Fick världens bästa överaskning idag av pappa Tommy.... vart så sjukt glad och chockad,, bättre present hade vi inte kunnat fått... tack snälla pappsen <3,....

Nu kommer jag kunna dela med mig massa bilder på min underbara familj här.....

Nu är det dags för lite mat,,, Kyckling, klyftisar o vitlökssås,, såååå gott....

Ovido - Quiz & Flashcards