tjohansson79

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Therese - 7 november 2010 08:09

Morrn på er alla.... Vart ingen vända ner till graven igår så missade den fina kyrkogården =/.. menmen är ju allahelgona nästa år igen =)... Kom tyvärr en del mindre bra saker ivägen....

Hur som helst bjöd jag familljen på lyxmiddag igår...

Förrätt: Toast Skagen

Huvudrätt: Kyckling, Klyftpotatis med morötter o palsternacka o sen mammas goda vitlökssås till det förstås.

Efterrätt: vit chokladmousse med jordgubbssås.

Vart riktigt gott om jag får säga det själv =)... Kul o se Tomas barn dom var helt lyriska,, iaf anton =)....

Idag blir det inte många knop gjorda här,, Anton och Oskar åker hem efter en vecka här och sen vet jag inte om Tomas ska åka o jobba framåt em....

Själv ska jag mest hanka mig igenom dagen,, natten var ju sådär.. Alldeles för lite sömn o en lillskrutta som inte var helt nöjd....

Mycket tankar att försöka bena ut idag,,, fel tillfälle menmen vissa saker fins det iaf inget rätt tillfälle för =/....

Om jag får lite energi ska jag ut o fota mina två små änglar en vända =)...

Ovido - Quiz & Flashcards