tjohansson79

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Therese - 15 november 2010 09:09

Den här veckan ska det vara dags.... lääängtar verkligen nu!!

Efter en hel del smärta till och från tycker jag att det kan vara dags på riktigt! =)

SItter här o bara njuter just nu av lugnet som återfinner sig i vardagen....

Barnen är i skolan o på dagis o Mannen jobbar *trots att han enligt schema skulle vara ledig* fniss blir ju inte förvånad... O lillskruttan sover middag...

Då passar jag på o sätter mig här en stund o njuter av mina sjukt goda saffransbullar,, ballerinas pepparkaka o en julmust *mums*....

Fast idag måste jag nog ner o ladda med mera julmust för den jag packat i bb-väskan är den jag dricker av nu =)...

Satt precis o läste Mirkas blogg *en av familjen annorlunda*,, och inte utan att man blir lite avundsjuk.... Vill också ha måååånga barn hmmm även om folk redan tycker att jag har det så skulle inte jag ha något emot att dubbla min barnaskara....

Visst är småbarnsåren väldigt tuffa och man blir väldigt bunden när man inte kan göra saker på tu man hand men man har tillbaks det tusen ggr om i längden....

Så nu vet ni det,, det kommer förhoppningsvis bli fler knoddisar i den här familjen iaf =)...

Idag blir det en hyfsat lugn dag här.. ska försöka städa av lägenheten lite iaf,, får ta det i omgångar eftersom fogarna säger ifrån... sen hämta F från skolan eftersom det inte gick nån buss idag o sen har hon träning....

Ha en bra dag allihop!! kram

Ovido - Quiz & Flashcards