tjohansson79

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Therese - 19 november 2010 14:21

Jaha då var det helg igen o barnskifte då,,,, Frida åker till pappsen idag och Tomas pojkar kommer hit över helgen.... Vi delade upp dom så så att man får lite mer tid över till respektive barn när dom är här men ser självklart till att dom får träffas så mycket det går över lov o röda dagar.... Det är ett ständigt pusslande eftersom hans barn bor en bra bit bort men nu tycker jag vi börjar få det att fungera riktigt bra...

Alla barn fungerar oxå riktigt bra tillsammans o tycker verkligen om varandra vilket känns helt underbart,,, den som är mest besviken emellanåt är Oskar bara som vill att Frida ska vara här samtidigt =)..... menmen snart är det jullov o då är alla de små underbara liven på plats här hemma,, och även vårt nya underverk!....

Nu är det bara 2dgr kvar till BF men hmmm vad ska man säga om det,, tveksamt.... Ska iaf få barn senast 6dec så det är nog mest det datumet jag siktar på nu iaf =)...

Sitter o klurar på om jag ska orka göra en trerätters idag igen eller om det får vänta tills jag får mer ork.... hmmm det visar sig,,, kan iof göra lätta rätter =)...

I helgen blir det då inga större utsvävningar,, funderar på o börja lite smått med julpyntet o sen gå igenom nästa omgång med kläder till Neah....

Sambon har jour så han lär väl ha o göra antar jag....

Har iaf nån liten förhoppning kvar att jag ska få en grym smärta i helgen eftersom Noah är född på BF-dagen.... det var faktiskt riktigt häftigt,,, vaknade 1min över tolv på natten till bf-datumet... där kan man snacka om punktlig!!!

en till sån knodd tack =)....

Ovido - Quiz & Flashcards