tjohansson79

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Nu snart då kanske =)

Av Therese - 13 november 2010 08:24


Tjoho äntligen börjar det hända lite.... ska dock bespara er från alla detaljer men känns som det närmar sig..... Kanske L8 får rätt att det blir till helgen eller till början på veckan....

Haft en stökig natt med en del småkänningar som utvecklades till lite mer under morgonen *som jag har väntat* menmen med min otur kan det ju ändå ta veckor... bara luta sig tillbaks nu då o vänta på SMÄRTAN!! =)...

Läääängtar efter o få se vad som gömmer sig där inne nu.... äntligen har vi ett pojknamn som kanske faller oss bägge i smaken,, dock inte Frida =)

Hon vill ha sin lilla Frejah hon....

Gick inte så bra för henne på discot igår lillskruttan,, så är det när man börjar bli äldre,, det är inte lika lätt o hitta nya kompisar.....

Idag blir det iaf innebandymatch o sen myyys vid tv-n... ska slöa massor nu utifall att =).....

Ska förbereda lite mat nu medan Neah o sambon sover,, han fick upp toktidigt imorse o åka ut på en saltrunda så han var lite sliten nu när han kom hem..

kram på er

 
 
L8

L8

13 november 2010 09:07

åhh hoppas att den kommer! (: orkar inte vänta mer, har ju längatat i nästan nio månader nu (;

http://www.lottaajohansson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 februari 2011 18:49

Hej allihop nu var det nån dag sen jag lyckades få in ett inlägg... Här har det varit fullt upp som vanligt... Har iaf lyckats klämt in några vändor till borlänge o blir en till nästa vecka =).. bara skönt o få komma ut o shoppa lite... Sambon ha...

Av Therese - 9 februari 2011 07:20

Igår vart det en heldag i Falun... PÅ fm var jag med Frida sen kom Tomas o resten av barnaskaran upp så vi åt lunch i dalasalen och sen gick vi till Sportys Lekland... Det var rätt okey barnen hade jättekul o ville inte riktigt åka hem efter nån ti...

Av Therese - 6 februari 2011 07:26

Inatt har jag ärntligen fått sova.. Världens bästa sambo tog lillpojken igår så jag fick sova hela natten <3 Dock vaknade jag av gammal vana vid fyra o kunde inte riktigt somna om men låg iaf o slummrade tills kl 6 innan jag gick upp men fr mig är...

Av Therese - 4 februari 2011 14:01

Nu har våran lilla firre fått bebisar,, herregud 7 har jag plockat in hittills o fler finns det =)... hmmmm överbeskyddande som man är så stoppar man dom i yngelkassen  fast dom är i yngelakvariet =)... vill ju inte att de större ynglena ska vara sty...

Av Therese - 3 februari 2011 13:39

Herregud vad tiden går undan,,, kommer nog aldrig förlika mig med tanken på att jag är över 30 =)... hmm eller jo kroppen brukar påminna mig om att jag blir äldre om jag råkar glömma det nån dag *S*.... Kolla här vad stor lillpojken har blivit,, Ha...

Ovido - Quiz & Flashcards