tjohansson79

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Therese - 5 december 2010 07:43

Jahapp slut på en vecka till och bara 19 dagar kvar till julafton.... Har ingen julkänsla alls i år!!!

Kan ju iof bero på att det varit ganska rörigt med lille Noels gulsot som inte vill ge med sig o inläggning på sjukhus och nu återbesök var 48e timme =/....

Hoppas verkligen att det planat ut imorgon men min känsla säger att det inte gjort det tyvärr =(...

Igår var vi på ett mycket gott julbord tillsammans med Tomas jobb,, lille Noel fick såklart följa med trots den hemska kylan ute... Han skötte sig såå fint och bara sov under hela julbordet men fick såklart en slurk mat innan det bar av hemåt igen...

Var lite trist att jag inte hann följa med på mitt jobbs julbord men då var han ju alldeles nyfödd och inlagd på sjukhuset så det får bli nästa år istället...

Just ja jag fick 3 nya amningströjor igår och det vill jag lova att det var välbehövligt.. dels för att jag knappt har några tröjor som jag kan ha och dels för att jag aldrig ägt en amningströja i hela mitt liv trots att detta är mitt fjärde barn!!! Så smidigt när jag skulle amma när jag slapp krångla med vanlig tröja... Det var riktigt skönt att ha den igår när jag skulle ge Noel mat på galaxen,, gick aningen lättere att dölja =)...

Nu väntar jag bara på mellandagsrean för i år ska jag minsann shoppa då trots allt folk.. Har jag iof sagt varje år men ångrat mig i sista sekund för att jag inte orkar ge mig ut med resten av halva Sveriges befolkning typ!!!

Frågan är vart man ska åka och hur man ska få Lotta att ta hand om barnen när det är rea i affärerna *S*... Får nog flirta med underbara mamsen då istället så lilla trollet får följa med <3...Vi behöver verkligen rätt mycket kläder både jag och Tomas...

Idag blir det full rulle igen här skulle jag tro,, dels ska det storstädas och Tomas måste iväg och skura vardagsrummsmattorna efter att bla Neah hällt oboy över den ena!!,, jaja mitt fel som lämnade koppen... Sen ska hans pojkar köras till Lindesberg igen o det tar ju sin lilla tid.. Blir väldigt kort här för dom över helgerna eftersom vi egentligen bara har lördagen på oss att umgås o göra något... Men snart är det iaf lov och då är dom här hela veckan till Antons förtjusan =)... Han vill verkligen vara här o började redan igår morse att tycka att det var så tråkigt att han inte kunde stanna kvar här längre,, det var smidigare när han gick på dagis för då kunde han ju det,, menmen nu har ju stora killen börjat på lekis....

Nej dags att sparka upp familjen och sätta lite fart så vi får något gjort idag...

Kram på er..

Presentation

Tjohansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards